ZEMALJSKI DNEVNIK

Prevoditelj : Nataša Wiele

Jean-Luc Bozzoli slika

slika Jean-Luca Bozzolija pod www.eyewithin.com

12. kolovoza 2009. g.: Svjetlosni rad u Grčkoj… Delfi i Planina Parnas… i Festival Duhovnog Buđenja. Dok ove moćne energije Rađanja i Novih Početaka struje prema Zemlji, bila sam u Grčkoj gdje sam sudjelovala u 5. Međunarodnom Festivalu Duhovnog Buđenja u Grčkoj i radila sa Svjetlosnom Obitelji koja se okupila sa čitave Zemlje na Svetom mjestu u Delfima. Bio je to doživljaj koji ulijeva strahopoštovanje, jer kao priviknuti sudionik ove vrste okupljanja, mogu reći da je energija na ovom skupu bila drugačija. Bio je to apsolutni primjer načina kako djeluju nove energije.

Od početka smo radili zajedno kao skupina i duh suradnje i potpore bio je nazočan čitavo vrijeme. Sva predavanja bila su "povezana", a informacije i energija tekli su iz jednog dana u drugi tako da se činilo kako je šest radnih dana upravo proletjelo. A kako je to bila Grčka ljeti, a mi smo bili u hotelu sa plažom, imali smo također dugi odmor za ručak tako da smo mogli plivati u divnom plavom moru ako smo to željeli! Bio je to doista Raj na Zemlji.

Prvih nekoliko dana aktivirali smo Svjetlosni Grad za Atenu, ili bih trebala radije reći da smo "osuvremenili" matricu za Novozemaljske energije, te smo aktivirali Kozmički portal Uzašašća iznad grada Atene. Obavili smo meditaciju Svetog Srca i stvorili unutarnju i vanjsku ravnotežu za posao što ga je trebalo još obaviti. Radili smo sa Zmajskom energijom i aktivirali svoju vlastitu zmajsku moć, donoseći energiju iz seksualnog središta u Srce kako bi je nosili novi "srčani zmajevi". Imali smo također stalnu potporu zvuka i glazbe, jer je konferencija slijedila temu "Zvuka i Proročanstva".

I tako, s tim snažnim energijama putovali smo u Delfe da bi radili s energijama Uzašlih Majstora Apolona i Palade Atene te aktivirali energije Kozmičkog Krista u Zemaljske rastere na ovom snažnom svetom mjestu, tako da bi energije mogle putovati duž energetske linije Apolon-Atena. Evo nekoliko slika sa rada u Grčkoj. Najprije evo mene, turistkinje u Grčkoj u Delfima s planinama koje oblikuju lanac Planine Parnas u pozadini. Bilo je vruće!

delfi

Prvi "zadatak" bio je posjetiti Panovu spilju visoko u planinama, gdje je naša skupina trebala obaviti posao iscjeljivanja i otpuštanja za Planetu. Bio je to snažan doživljaj za mene kao i za skupinu. Ono što nisam znala bilo je da je dan naše posjete bio 6. kolovoza, obljetnica prve Atomske bombe bačene na Hirošimu, i da je Duh Sveti odabrao taj dan za rad otpuštanja traume nuklearnih eksplozija iz Zemaljskih rastera tog dana. Zemaljski zmajevi su odnijeli energije na razna mjesta i pripremili otpuštanje putem onih Svjetlosnih Djelatnika što su se okupili da obave taj posao. Planina Parnas bila je jedno od tih mjesta, a Pan je nadgledao to čišćenje svog elementarnog kraljevstva. Nažalost za mene, bila sam radila s tom otrovnom nuklearnom energijom prošle godine u Kanadi u Port Hopeu, te je ovo novo sučeljavanje bilo prejako za mene, pozlilo mi je i morala sam napustiti planinu i ceremoniju koju je obavila skupina i sve se razbistrilo!

Tada smo išli u Delfe da bi posjetili Sjedište Hramova koje je sadržavalo Hram Proročišta i da bi posjetili Sveti Izvor. Evo slike ruševina Proročanskog Hrama gdje smo radili.

Evo lijepe slike bolje održanog Hrama Afrodite kraj kojega prolazite kad se približavate glavnom Hramu Apolona i Proročišta.

delfi

Obzirom da nikome nije dozvoljeno raditi u sjedištu Hramova odredbom grčke vlade, morali smo biti malo potajni radi našeg posla. Podijelili smo se u dvije skupine. Prva skupina, koju su vodili Paschalis i Frixos sa Sveučilišta Angel's House University, otišla je na Sveti Izvor da bi radila s energijama otpuštanja i razbistravanja. Druga skupina, koju sam ja vodila, išla je u Apolonov Hram. Prije nego smo ušli u sjedište obavijestili smo skupinu o meditaciji koju smo željeli da obavi na moj znak. Tada smo ušli u oblast hrama i smjestili se na različita  mjesta oko Hrama, i na dogovoreni znak obavili smo deset minuta meditacije i aktiviranja. Bio je to za nas snažan doživljaj povezati se s energijama Dupina po kojima je to mjesto dobilo ime. Meditacija koju smo obavili bila je da otvorimo srca da bi aktivirali energiju Kozmičkog Krista. Dok sam obavljala meditaciju vidjela sam Kupolu Zlatne Svjetlosti koja se oblikovala iznad Svetog Mjesta, a tada sam vidjela energije Krista i Marije Magdalene u Zlatnoj Svjetlosti, a zatim je došlo do snažnog prijenosa kad su one aktivirale Svijest Kozmičkog Krista i pripremile Čovječanstvo za rađanje Novih Arhetipskih Kodificiranja za Novu Zemlju. Bio je to silno divan doživljaj pun ljubavi.

Evo dviju slika koje sam snimila tijekom doživljaja aktiviranja. Snimljene su kad smo obavili prvu meditaciju u Afroditinom Hramu. Postavila sam te slike na svom Facebooku i zamolila ljude da predlože što bi one mogle biti. Odgovori su se nizali od Čakra, energija, anđela do Bljeska leće aparata. Na dvjema slikama, koje su snimljene u razmaku nekoliko minuta, vidi se da se svjetlosni "predmet" razvija i uzdiže.

delfi   delfi

Sunce je zalazilo iza Hrama kad sam snimila te slike i izgleda da ispunja Hram čudnom svjetlošću. U toj Svjetlosti osjećam nazočnost Afroditinih Svećenica, koje drže energije Ljubavi i Ljepote, dok smo se približavali Hramu Proročišta. Sunce je samo Svjetlost Apolona što blista dolje na nas! Na početku Konferencije, jedna naša skupina vukla je po jednu kartu iz špila karata grčkih božanstava, a ja sam izvukla Afroditu, tako da nisam bila iznenađena što se Svjetlosno očitovanje dogodilo na njezinom Hramu. Afrodita je bila aspekt Božanske Ženskosti koja je nosila energije Ljubavi i Ljepote. One predstavlja bit "mistike" Ženske magnetske i seksualne moći. Tako je bilo da mi je Mihael pojasnio da je to energetsko očitovanje predstavljalo "kalež" moći Božanske Ženstvenosti koja se otvarala da bi primila izobilje i ljubav Božanske Muške energije kako su je predstavile zrake Sunca što su zračile dolje Apolonovu Svjetlost. Taj energetski potpis su u antička vremena aktivirale Afroditine svećenice ritualima i ceremonijom, i tako se još jednom aktivirao kad je naša skupina ušla u Hramsko sjedište s Namjerom da radi s energijama. Bila je to snažna potvrda prirode naše Svjetlosne djelatnosti te našeg aktiviranja i povezivanja sa starim energijama Svjetlosti na Svetom Mjestu. Tako vam zahvaljujem svima koji ste radili s nama u Delfima! Pojava kaleža je potvrda da je postignua Ravnoteža Svetog Sjedinjenja na Planeti u ovo doba i da je posao što smo ga obavili bio uspješan te da smo mi, kao stvaralačka zajednica, spremni za sljedeću fazu.

Tako, ovdje je skupna fotografija Svjetlosnih djelatnika koji su sudjelovali u Konferenciji  i koji su poduzeli posao u Delfima kao Skupina.

atena

Evo također jedne od mojih omiljenih slika iz Grčke koja predstavlja duh antike i svetosti što se još uvijek nalazi u zemlji. Ovo je Hram Posidona u Souniou, snimljen pri zalazu sunca.

delfi

I tako, nakon ovog snažnog Svjetlosnog rada, otputovala sam u London i stanovala sam u Harrowu, samo nekoliko metara od druge snažne zmajske linije (energetske brazde) koja se zove Belinus linija i teče sjeverno/južnom osovinom Britanije. Na tom sam mjestu proslavila 8:8 meditaciju i doživjela novu Lakoću, Svjetlost i Radost što protječe u ovim novim energijama Zvjezdanog Djeteta. Razigrano i Radosno, ali veoma moćno je ovo Kozmičko Dijete koje postajemo!

I tako, u petak ću otputovati u Glastonbury radi "Utočišta" i cereremonija i na mjesto zadovoljstva Žitnih Krugova. Za mene će to biti doba kad ću intenzivno raditi s Marijom Magdalenom, čije su energije još uvijek snažne "tamo" na tom mjestu koje je tako dobro poznavala. Nakon aktiviranja i integracija u Grčkoj, očekujem s veseljem veoma posebno doba s energijama u Glastonburyju.